10 Ekim 2008 Cuma

Zoboomafoo


Zoboomafoo yapımcılığını Kratt kardeşlerin yaptığı bir çok sevimli hayvan hakkında bilgi alıp aynı zamanda iyi vakit geçirebileceğiniz belgesel tadında bir program. Televizyon dizilerinde, haberlerde bu kadar şiddetin yer aldığı şu günlerde izlemekten gerçekten keyif aldığım bir program. Eğlenceli. Bir lemur olan zabu,martin ve chris ile birlikte programı sunuyor. Oyun hamurlarından yapılmış bir dünya olan zabuland’de zabu zaman zaman konuyla ilgili olarak o gün yaşadıklarını anlatıyor. Bir gün yine zabuland’de sıçradım sıçradım sıçradım diyerek başlıyor ve sonra ekrana komik diğer arkadaşları geliyor. En çok da sensit’i ve kardeşlerini seviyorum.

Martin ve Chris ise örneğin o gün konu hızlı ve yavaş giden hayvanlarsa onlar gibi hareket etmeye çalışıyorlar. Programı sunarken aynı zamanda eğleniyorlar. Çok doğallar. Daha önceden de bildiğim bu programı şu sıralar gece yarısına doğru yumurcak tv’de izleyebiliyorum. Haberlerdeki ve filmlerdeki şiddete maruz kalmaktansa huzur veren,içimi ısıtan,sevimli hayvanları izlemeyi tercih ediyorum.Size de tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: